Evaluarea performantelor se intampla la sfarsitul fiecarui contract, cu exceptia fotografilor aflati la primului contract. O prima evaluare are loc dupa primele trei saptamani de training, urmatoarea fiind dupa alte trei luni de proba. Managerul (sau trainerul) este cel care face de regula evaluarea.

Cele maxim 100 de puncte care se pot obtine in urma unei evaluari se impart astfel:

  • 30 de puncte – Hospitality (Guest interaction, Friendliness in guest services, Helpfulness)
  • 20 de puncte – Characteristics (Ambition/Initiative, Appereance, Attitude/Cooperation, Communication, Equipment maintainance, Dependability)
  • 35 de puncte – Work performance (Photographic Skills, Productivity, Gallery skills, Composition & Camera knowledge, Photographic creativity, Team work)
  • 15 puncte – Regulatory compliance (Environmental & Public health compliance, Commitment to vessel safety, Photo lab procedures)

„Fotografia” pentru Carnival are foarte putina legatura cu Fotografia. Doar 18 puncte din evaluare tin cont de asa ceva (Photographic skills, Composition & camera knowledge, Photographic creativity) . Mult mai importante pentru Carnival par a fi punctele care au legatura directa sau indirecta cu abilitatile de vanzari. Deloc surprinzator, pentru ca pe vapoarele Carnival nu se face fotografie, se fac doar bani. Iar abilitatile de fotograf sunt nule in contextul in care produsul final al muncii nu poate fi vandut mai departe catre pasageri. Lumea cumpara poze chiar daca compozitia sau expunerea lasa mult de dorit. Importanta este productia de poze la hectar de pasageri iar apoi abilitatile de buna ziua, saru’mana, up-selling, now only 9,99$ etc.

sample evaluare