Asta pe romaneste, ca sa se inteleaga mai bine. Compania te vrea zambind. Nu conteaza cat de fals, important este sa te vada ranjind. De inteles, chestie de marketing (si pana la un punct de bun simt), mai ales ca unul dintre sloganurile companiei este „The Fun Ships”. Este musai ca totul sa fie „fun”. Tocmai de aceea exista atate exprimari oximoronice corporatiste, precum „Fun Time”. Fun time reprezinta timpul pe care ni-l petrecem muncind, cel putin asa considera compania. Restul e timp pierdut, deloc fun pentru ei.

smile

***

„It’s all about ME!” inseamna cu totul altceva decat ati putea crede. Inseamna: „It’s all about memorable experiences (for the guests)!”.

***

be very, very cautios

Asta imi aduce aminte de Elmer Fudd din desenele cu Bugs Bunny: „Shhhhhh! Be vewy, vewy quiet . . . I’m hunting wabbits, heh-heh-heh”. Sau de un joc pe calculator in care intri incet pe usa, stiind ca de partea cealalta sunt monstri gata sa sara pe tine.