Asta este cuvantul cel mai folosit de catre manager. „Big push! Be aggressive! Call people! Don’t let anyone pass without calling!” Ca la piata! Evident ca o astfel de strategie are succes, insa cu anumite costuri. Unii pasageri se supara destul de repede iar „comment card-urile” negative se inmultesc: „Photographers were much too aggresive!”; „They act like paparazzi!”; „They were way too pushy trying to sell pictures!” Si nici asta nu e bine. Rating-urile scad iar asta aduce alte probleme. Biroul din Miami trimite saptamanal mail-uri in care ne cere sa fim „pushy”, dupa care urmeaza altele in care ni se cere sa fim „pushy” dar totodata sa nu se simta acest lucru, sa facem glume cu pasageri, sa fim entertaineri, stand-up comedians (ar vrea ei). „Push but don’t push!”

dwayne shooting

Ni se cere ca roll-count-ul (numarul de poze) sa fie cat mai mare. Tocmai de aceea ni se fixeaza niste cifre greu de atins. La sfarsitul zilei se noteaza numarul de poze obtinut de fiecare, iar veriga slaba este incercuita cu carioca (Chris ar merita un post special). Bineinteles, daca pozele se fac la kilogram, calitatea va avea de suferit. Nici asta nu e bine.

sandip shooting

Uneori kilogramele in plus de poze ajuta doar foarte putin vanzarile. Se consuma doar mai multa hartie. Economia americana pare sa fie in usoara recesiune, iar pasagerii par sa fie ceva mai prevazatori cand vine vorba de aruncat bani pe fereastra. Veniturile sunt in scadere comparativ cu anul trecut. Nu numai pe Pride, ci la nivelul intregii flote Carnival. Iar daca vanzarile scad, asta inseamna o si mai mare presiune asupra fotografilor, carora li se cere sa fie si mai agresivi si mai amuzanti decat cu un an in urma.

dwayne shooting again